Stichting Tikkertje in de media

Er is inmiddels al aardig wat media-aandacht voor stichting Tikkertje. Hier publiceren we de artikelen, filmpjes en andere mooie berichten.

Ons verhaal is al in verschillende kranten verschenen.

Het Leidsch Dagblad. Marieta Kroft, de verslagever, heeft een mooi stuk geschreven over Seppe en stichting Tikkertje. Dit artikel is hier te vinden. Jochem Myjer heeft dit stuk ook gepost in zijn Instagram verhaal. Rene van Kooten heeft het verhaal geplaatst op zijn Instagram account. Dit vinden wij natuurlijk geweldig!

Alphens.nl heeft ook een stuk over Seppe geschreven en deze online geplaatst. Deze kun je hier lezen

Het AD – groene hart heeft ook een stuk over Seppe geplaatst in de krant. Online heeft het AD landelijk ons verhaal geplaatst. Helaas zit het verhaal achter een betaalmuur. Gelukkig kun je hier het hele artikel lezen. Het is namelijk ook geplaatst in de Gelderlander.

Volg ons voor het laatste nieuws op Instagram of op Facebook