Kom in actie voor Stichting Tikkertje

Hier kun je voorbeelden van acties vinden die je zelf of met jouw organisatie kunt starten. Alles helpt, klein of groot. Doe vooral wat bij je past! De opbrengst kun je vervolgens doneren. Elke euro die je binnen haalt komt direct ten goede tot het onderzoek!
Stichting Tikkertje bij AZC

Kom in Actie!

• ⁠Organiseer zelf, met je sportvereniging of bedrijf een sponsorloop of sponsorfietstocht, en laat je sponsoren!
  • Bak cupcakes of koekjes en verkoop deze voor een minimale prijs, verkoop deze tijdens een evenement voor een hogere opbrengst.
  • Start een ⁠⁠inzamelingsactie van lege flessen in de buurt.
  • Doneer het statiegeld van een bedrijf of buurtborrel
  • Start een virtueel tikkertje door deze afbeelding met jouw eigen uitleg via whatsapp te delen
  • Ruim je kast uit en verkoop de kleding die je niet meer draagt. Doneer de opbrengst aan Stichting Tikkertje.
  • Organiseer een event waarbij de opbrengst gaat naar Stichting Tikkertje
  • Bedenk een spel met kleine prijzen waar mensen aan mee kunnen doen. De winst gaat naar Stichting Tikkertje.
  • Verkoop armbandjes, kaarsen, kettinkjes etc. en doneer de opbrengst aan Stichting Tikkertje.
  • Vier je verjaardagsfeest en vraag in plaats van een kado om donaties voor Stichting Tikkertje.
  • Verspreid zoveel mogelijk de bekendheid van Stichting Tikkertje binnen jouw bedrijf. Dit werkt vooral goed als je hieraan een challenge of sponsoractie koppelt.
  • Zet in jouw winkel een doneerbox neer voor Stichting Tikkertje, en maak mensen hierop attent.
  • ⁠⁠Word als bedrijf vriend van Stichting Tikkertje. Stuur ons een berichtje om de mogelijkheden te bespreken.

Alles wat je nodig hebt voor jouw actie zoals posters en logo’s, zijn beschikbaar. Je kunt de posters en logo’s downloaden via deze website. Je vindt deze onder ‘downloads’ in het menu. Of je download ze via deze link.

Stichting Tikkertje bij de bruggenrun
 Berg lege flessen Doneerbox bij Kiek kledingwinkel

Volg ons voor het laatste nieuws op Instagram of op Facebook