Doneren

Om een behandeling te ontwikkelen voor restrictieve cardiomyopathie is baanbrekend onderzoek nodig. En dat kost veel geld: wel € 500.000. Maar dan is er ook een goede kans dat kinderen als Seppe kunnen genezen van deze verschrikkelijke hartspierziekte.

Ja, ik steun Stichting Tikkertje

Wil je anoniem doneren, dat kan natuurlijk ook. Maak het geld rechtstreeks over op NL14 INGB 0109 0963 47 t.n.v. Stichting Tikkertje of vul hieronder anoniem in.

Bedrag

Help je mee?

Wat gebeurt er met mijn donatie?

Jouw steun wordt enorm gewaardeerd! Iedere bijdrage helpt ons verder. Hoe meer donaties, hoe meer onderzoek er mogelijk is en hoe sneller we een behandeling hebben. Je kunt eenmalig doneren, of bijvoorbeeld iedere maand.

Wil je een grotere bijdrage leveren en vriend worden van Stichting Tikkertje? Dat is geweldig nieuws! Neem contact op, dan bespreken we jouw ideeën en wensen.

Stichting Tikkertje betaalt per donatie € 0,29 ex btw aan transactiekosten. De rest van jouw bijdrage gaat rechtstreeks naar het onderzoek. Dat onderzoek wordt uitgevoerd onder leiding van assistent-professor Francesca Stillitano, werkzaam bij het UMCU en het Netherlands Heart Institute.

We hopen natuurlijk dat er dankzij het onderzoek zo snel mogelijk een behandeling voor restrictieve cardiomyopathie komt. Als die er is, dan kunnen we de donaties ook inzetten om de behandeling te bekostigen. Blijft er geld ‘over’? Dan gaat dat naar een vergelijkbaar goed doel. Je kunt er dus op vertrouwen dat jouw bijdrage altijd goed terechtkomt. Meer weten? Bekijk ons statuut (pdf).

Volg ons voor het laatste nieuws op Instagram of op Facebook